پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 2 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۱۸:۳۳

پکن در اندیشه جریمه شرکت‌های آلاینده نفتی

باشگاه خبری فراساحل: دولت چین قصد دارد شرکت‌های نفت فراساحلی که محیط زیست دریایی را آلوده می‌کنند، جریمه کند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از رویترز، رسانه‌های ملی چین اعلام کردند که دولت این کشور قصد دارد شرکت‌های نفتی فراساحلی که محیط زیست دریایی را آلوده می‌کنند، در قالب مقررات تازه جریمه کند. اداره امور حقوقی چین دوشنبه، ١٥ شهریور ماه پیش‌نویس این مقررات را که به منظور احیای توازن زیست محیطی دریایی تدوین شده است، منتشر کرد. به موجب این مقررات، شرکت‌های نفتی موظف خواهند بود سرمایه‌گذاری‌هایی برای بررسی و ارزیابی محیطی انجام دهند و در صورت نیاز از مشاوران متخصص کمک بگیرند، همچنین این شرکت‌ها در صورت آلوده کردن محیط زیست دریایی و نشت نفت باید جریمه بپردازند.

نشت نفت از تأسیسات «کونوکوفیلیپس» چین و شرکت ملی نفت فراساحلی این کشور «سی ان او او سی» در «خلیج بوهای» در سال ٢٠١١ میلادی بیش از ٦ هزار و ٢٠٠ کیلومتر مربع از آب‌های این خلیج را آلوده کرده بود. خبرگزاری شینهوآی چین دیروز اعلام کرد که شرکت‌های نفتی چین در صورت آسیب رساندن به شیلات این کشور موظف به پرداخت جریمه به صنایع مربوط خواهند بود. این شرکت‌ها همچنین باید به سرعت پاسخگوی عمل خود باشند و با مسئولان همکاری کنند. بر اساس مقررات تازه، شرکت‌های نفتی این کشور افزون بر پرداخت جریمه ممکن است مجبور به توقف موقت فعالیت‌های خود شوند.



  کد خبر : 2312
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :